واحد بدنه

 

واحد بدنه

ورق‌های لاک‌خورده/چاپ شده در فرآیند تولید بدنه قوطی و تحت کنترل و نظارت دقیق عوامل تولید و کنترل کیفی و با بکارگیری مدرن‌ترین سیستم‌های تولید قوطی فلزی آلمانی  ابتدا به سیلندر تبدیل شده و سپس در مرحله درب‌بندی و مونتاژ درب سر و کف تبدیل به قوطی شده و پس از طی مراحل اتوماتیک تست‌های سلامت جوش بدنه و نشتی درب  توسط سیستم‌های رباتیک ایتالیایی بسته‌بندی و پالتایز شده به مشتریان ارسال می‌شوند.

 

واحد کششی

در این واحد که وظیفه تولید قوطی‌های دو تکه کششی را بر عهده دارد ورق‌های لاک و چاپ شده طی فرآیند ویژهه‌ای با استفاده از خطوط مدرن و تکنولوژی DRD  آلمانی به قوطی تبدیل شده و پس از طی مراحل کنترلی و بسته‌بندی با ماشین‌آلات تمام اتوماتیک و رباتیک تحویل مشتریان می‌شوند.

 

واحد درب

ورق‌های مخصوص درب قوطی در سایزهای مختلف و متنوع پس از طی مراحل لاک و طی فرایند تولید درب و با استفاده از خطوط مدرن و تکنولوژی های برتر آلمانی و تلاش نیروهای انسانی کارآزموده و مجرب ما به درب‌های قوطی تبدیل شده و بعنوان قطعات نیم‌ساخته در قسمت مونتاژ درب، در واحد بدنه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

واحد کانورژن

در این واحد ما با استفاده از خطوط مدرن ماشینآلات Conversion   آلمانی و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه اعم از ورق و لاک‌های پوششی، رعایت استانداردهای تولید درب آسان باز شو، اقدام به تولید انواع  مختلف این درب‌ها در تیراژ بالا می‌کنیم.

 

واحد پیل اف PEELOFFEND

یکی از محصولات استراتژیک ما، درب‌های مخصوص قوطی‌های شیرخشک و غذای کودک است که با بهره‌گیری از تکنولوژی معتبر اروپایی( سوئیسی)  و رعایت استانداردهای غذای کودک در انواع سایزهای مورد استفاده در  صنایع غذایی در واحد پیل اف تولید می‌شود.